דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טקטיקת השיווק החזקה ביותר להצלחה ב VEMMA בשנת 2009 

מאת    [ 02/02/2009 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2100 פעמים ]

מכל שיטות השיווק הקיימות, אם זה PPC,מצגות, דיסקים,באנרים, בלוגים ועוד, מה היא שיטת השיווק שבה אתה הכי צריך להתרכז בשנת 2009 כדי להצליח ב VEMMA .

אם תשאל אותי, אני חושב שאתה צריך להשקיע את רוב הזמן שלך בטרנד הכי חזק בעולם בימים אלו - SOCIAL MARKETING .אם אתה לא יודע מה זה אומר אתה כנראה ממש לא בעניינים, תן לי לעזור לך, בעברית קוראים לזה שיווק בקהילות חברתיות.
אולי עכשיו זה יותר ברור.

אתה בטח כבר משתתף בקהילות חברתיות שונות ברשת, אולי זה פייסבוק, קפה דה מארקר, קליקות, יו טיוב ועוד... הקהילות הללו מלאות באנשים שיכולים להיות המועמדים הבאים שלך בעסק של VEMMA.
איך זה עובד, אתה מצטרף לקהילה ובונה לעצמך עמוד פרופיל שמשדר את האישיות שלך, זה חשוב מאוד שלא תנסה לזייף שם דברים או לכתוב שטויות, תספר שם על עצמך, במה אתה מאמין, מה היא האג'נדה שלך, קצת פרטים על עצמך ואת מי אתה רוצה להכיר.

רוב האנשים עדיין מפחדים לחשוף את הזהות שלהם באינטרנט, הם חושבים שמישהו עוד יבוא אליהם הבייתה ויטריד אותם. השתתפות בקהילות חברתיות כבר הפכה לכזו נורמה שאם אתה לא נמצא ברשת כנראה שמשהו לא בסדר איתך. לכן אל תבחר שם מפגר כמו "מלך השיווק הרשתי 28" או משהו בסגנון הזה, תשתמש בשם שלך.

אתה חייב להבין שאנשים רוצים לראות אותך, הם רוצים להכיר את מי שאתה ולא איזה כנוי מפגר. בימנו יותר ויותר אנשים נשארים בבית והתקשורת שלהם עם אנשים אחרים מתבצעת בעיקר באמצעות הטלפון, אי מייל והאינטרנט, לכן כאשר הם מדברים איתך זה בדיוק כמו שהם נפגשים איתך לקפה או שאתם מחליפים מילה במכון הכושר, אתה לא תבוא למכון הכושר ותציג את עצמך בתור -" סנונית חושנית 26 " - זה יהיה דבילי.

הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא להתחיל להכיר אנשים וליצור קשרים איתם, תשתתף בשיחות ותתרום ערך לשיחה. אל תהיה כמו שאר המפיצים שנמצאים ב VEMMA שמיד זורקים על אנשים את ההזדמנות שלהם, אף אחד לא רוצה לשמוע על ההזדמנות שלך, הם קודם כל רוצים להכיר אותך, אחרי זה תוכל לגשת אליהם עם הזדמנות של VEMMA.

שיווק בקהילות חברתיות הוא לא תהליך מהיר, זה ממש לא כמו לעלות וידאו ל FLIX ולמשוך לידים אל הרשימה שלך, שיווק בקהילות לוקח זמן, אתה הופך להיות חבר של האנשים האלה, המטרה היא לא לנסות לצרף אותם אלה ליצור סביבך קבוצה של אנשים שרואים בך בתור מישהו שיש לו ערך לתת להם, אם זה ידע, עזרה, בידור או שיחה כנה, הערך יכול ללבוש המון צורות.
תמיד תזכור להיות עצמך כי זו היא הדרך היחידה שבה אתה יכול להיות אמיתי ואותנטי עם אנשים - וזה בדיוק את מי שהם מחפשים לפגוש.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב VEMMA, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד
איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב